15.8.08

Ilma klounideta poleks tsirkust








Meie Mehe Sõprade tuurist on nüüd enam kui pool selja taga.

Huvitav on vaadata, kuidas kahe aasta jooksul, mil olen meelelahutusest eemal olnud, pole midagi muutunud. Rahvast tuleb kontsertidele endiselt tuhandete kaupa, seda vaatamata kesistele ilmastikutingimustele.

Tänan südamest kõiki neid, kes on juba meie kontsertidel käinud ja neid, kes veel plaanivad tulla!

Mõtlikuks teeb, et maailm ei ole enam endine. Ma ei tea, kui palju, aga mingil määral kindlasti aitame inimestel mõtted segastelt tunnetelt teisale viia ja see on hea.

Ma soovin igatahes, et oskaksime ka edaspidi end vahel ka välja lülitada, et muremõtted meid ei lämmataks.

Hea meel on sellegi üle, et kriitikud pole meid unustanud. Lugesin ühte neist artiklitest korra ja ei saanudki aru, mida öelda taheti. Võib-olla kui loeksin ühe korra veel, jõuaks kohale.

Pigem aga teeb rõõmu üldine tendents, et endiselt leidub neid, kes võtavad iseend surmtõsiselt ja võitlevad oma võitlust – ilma klounideta poleks tsirkust!

Kohtumiseni tuurikontsertidel Võrus, Kuressaares ja Raplas!

7 comments:

Anonymous said...

Muidugi oled ja j22d sa alati armastatuks, k6ige armastatumaks, mul on ainult kahju, et ma ei teadnud sinust 100 aastat varem ja kohe esimesest aastast, kui te alustasite, nii paljust olen ilma j22nud. Kahju ka, et sa ei saa enam j2tkata, sest su kohusetunne on nii suur, et sa teed riigit66d edasi ja kui sind selleks valiti, siis on ka seda vaja. Siiski tean, et paljud b2ndid tulevad veel veidi vanemas eas kokku, kes on populaarsed olnud, kui v6tta kasv6i vene b2ndegi, n2iteks kuulsin ansamblist Pesnjar6, kes oli ju v2ga kuulus ja eks selliseid tegijaid on ka yle maailma, kes j2tkavad kuni suudavad ja kui nad on head, siis on see lausa nende kohus. Sa oled nii palju maailma muutnud, kui sa vaid ise teaks ja kyllap sa tead.
Aga kuna sa oled igal alal hea, siis ma kardan, et sind valitakse uuesti riigikokku ja sa j6uad veel kaugele ja selles m6ttes ma kardan, et lavale sa enam v2ga ei j6ua, aga v6ibolla siis iga suvi v2hemalt ikka meie k6igi r66muks.
Ja klouniks sind pidada ma ei julgeks, igatahes mitte selle tavam6istes, isegi kui sa ise end nii tunned, et mida sa seal laval ometi teed.:)
Ole siis tubli edasi!

Anonymous said...

Aitäh koosveedetud aja eest! Sinuga oli lõbus ja taas kord sain kinnitust sellele, et me kõik oleme lihtsad inimesed oma lootuste ja ootustega siin maa peal...
Sinu S

Anonymous said...

Tere,kas siia blogisse sissekandeid ka veel teed?Käin üsna tihti siin,et oleks midagi mõnusat lugeda aga ei midagi!Ühesõnaga,Aivar hakka kirjutama!Teemadest ei tohiks Sinu puhul küll puudust olla.Jään ootama!Jõudu ja aega!

Anonymous said...

Ega siis tal pole aega sellise asjaga tegeleda. Blogi ta tegi ju "koolivaheajal".

Anonymous said...

Traktaat

Ehk siis, kes nö. kiirelt elavad, ega need nagunii ei adu edastatva mõtet ning pigem võtavad seda kui laiskuse ja vähese ambitsioonikuse propagandat, mis ei käi tänapäevase tarbijakultuuriga väga kokku ning on pigem taunitav kui mõistetav - meid sunnitakse järjest enam rahalisi vahendeid ahnitsema (ja see ei käigi tihtipeale väärtuste TOOTMISEGA käsikäes:)), et enam ja rohkem tarbida ning enam ja rohkem (väga väikese osa elanikkonnast) rikkusi kasvatada.
Aga tihtipeale ei panda sedagi tähele, et kas-või järeltuleva põlve kasvatame me juba eost üles tarbijateks ja saamahimulisteks - järjest enam tähtsustatud asjade kultus - kui sul seda ja toda ei ole, siis sa ei ole tegija - aga alaväärsuskompleksile mängimine on üpris tõhus motivatsioonimootor ...:)
Üpriski sageli kohtan naisi, kes kihutavad ringi - küll tööle, siis trenni, siis lapsed trenni või ringi, siis kusagile jooksma või rattaga sõitma, siis ... sinna ja tänna veel ja nii mehe kui lastega tegelemiseks VÕETAKSE AEG!??? ... ja kuna seda aega alatasa napib meil üksteise jaoks, sest tarbimisvajadusi ja oma ego upitamise vajadusi tuleb pidevalt täita, siis ongi nii, et tähelepanu ja hoolivuski on muutumas kohustuseks ja tööks - n. panen lapse sinna trenni, sest see on praegu popp ja "perspektiivikas" ja ma arvan, et laps seda ka väga tahab, ja kui ei tahagi, siis mina tean, et see on talle hea ja parim, aga ega ma ei tunnista endale, et läbi selle võtan enesele seniks vaba aja lapsest ja tema sügavamale hinge nägemisest ... ja kusagil alateadvuses on siiski mingi koht, kus toimivad süümekad, et me kaugeneme järjest oma lähedastest inimestest ning hakkame järjest pealiskaudsemalt suhtlema ning, et seda sügaval peidus ja teadvustamatut ängi ja süütunnet korvata, siis ostame kompensatsiooniks jälle asju ... ja, et neid veel rohkem osta ja enam oma südametunnistust ja süümekaid rahustada, siis peame me veel enam panustama käibevahendite hankimisse ... - suletud ring, aga vist hoopis pigem spiraal ... kas nüüd alla- või üleskäigu (mis ühtepidi on alla või üles, see ju teistpidi on vastupidi - kummalt poolt vaadata - peegliski on ju parem käsi tegelikult hoopis vasak...:D)
See jutt kehtib muidugi ka meeste ja isade kohta, aga emade tegevus torkab kuidagi eredamalt silma.:)
Aga tegelikult on asjal veel mlj. nüanssi ja mõtet ja ... ja, mis ma sest ikka jahun - maailm ja inimesed käivad ikka omasoodu ja karjainstinkt on tugevam kui "musta lamba" aktsepteerimine ... on neid "maailmaparandajaid" ju ajaloos ennegi ette tulnud ja mõni kuulsam ja enamus ehk kuulsusetumad, sest on omi arvamusi ja mõtteid rohkem enesele hoidnud, sest ega karja muuta ja mõtlema panna on võimatu kui kari ei taha ... ja kari EI TAHA mõelda - lihtsam on ju tooduduna "Jääajast" ringi tormiskleda ja kujutada, et kõik on hästi ja õigesti, kuna paljudel on veel samuti ...
Ei ole ju mõtet aega maha võtta ja mõelda ja anda enesele aru, sest nii võib ju ehk juhtuda, et jõuame järelduse äärele, et oleme oma elukese põhimõtte, toota võimalikult KVALITEETSET järelkasvu, sootuks unustanud ja meile on tähtsaimaks saanud enese EGO ja tahe olla keegi rohkem kui me oleme ja järelksvu KVANTITEET ...
Mis eritab inimest loomast??? - mõtlemisvõime!!! Kui palju me oleme tegelikult seda võimet üksteise suhtes arendanud??? Kui ma oskan ajada kokku suurt "pappi", kas see tähendabki, et ma olen väga tark ja mõistev ja hooliv inimene??? Kas, kui ma oskan kokku panna aatompommi, aga oma laste tegemistest ja oma elukaaslase hingest ei tea ma midagi, on suur tarkus, mis on midagi väärt?:)
Mis ma nüüd tahtsin öelda.. kas pole aeg väärtushinnanguid ümber mõelda ….mine loodusesse ja vaata ENDASSE, oled Sa selleks veel võimeline “kiire-kiire”?

JA MIS MA SIIS SELLEGA ÖELDA TAHTSIN : MINGE KONTSERDILE (ISE KÄISIN –PEREGA MUIDE)

KÕIKE HEAD SOOVIDES LIVING

Anonymous said...

Egas kellelgi ei olekski midagi tema abiellumise vastu, kui ta poleks flirtinud nii palju, andnud igatsugu lubadusi ja igasugu muid asju teinud ja 6elnud, sest kellele l2heks korda tundmatu v6i isegi tuntud mees, kes on suuteline truu olema ainult yhele naisele ja tegeleks vaid yhe inimesega, aga praegu on ta niiv6rd palju korda saatnud, et arvata v6ib, et ega tema 6nn kuigi pikaks ei saa j22da. Mu arust tunnetega on ikkagi nii, et see on kahepoolne asi ja kui on m6ttetult tallatud kellegi tunnetel ilma p6rmugi hoolimata, mida teine tunneb, siis see millegi heaga ei saa l6ppeda, sest niiv6rd palju on neid, kes kiristavad hambaid, katkuvad juukseid ja nutavad patja, n6iuvad ja soovivad halba (mis inimlikult v6ttes on arusaadav), et see k6ik ei saa l6ppeda selle inimese 6nnega, kes on k6igi nende 6nnetute asjade taga.
Vaielege vastu, kui tahate.

Anonymous said...

Abiellumisel v6iks ju esitada kylalistele selle kysimuse, et kas keegi on selle abiellumise vastu, et siis k6ik petetud armukesed ja yldse petetud sydamed saaks 6elda midagi selle abiellumise kohta. Aga k6ik ju toimub salajas, keegi ei tea isegi kohta, kus see syndmus toimub ja eks t6esti karta on ju vaja, kui on nii palju seiklusi selja taga. Moraalselt oleks oma 6igus s6na sekka 6elda kasv6i armukesel, kellele on laps tehtud. No yksk6ik mis, aga oma 6nne ei saa ju rajada yle teiste laipade. Reklaamida end k6igi mehena rates ja k6igile mesijuttu ja lubadusi anda ning siis abielluda j2rsku, kirjutada oma suurest 6nnest Kroonikas, et veel rohkem teistel halb oleks, ei noh, t2nan v2ga. Ainuyksi juba mina, kui k6rvaline tegelane selles loos, olen selle mehe l2bi palju kannatanud ja pole kuulnud temalt yhtki lohutavat s6na, kuid ma kinnitan, et ma pole sugugi juhuslikult siiski temaga kaudselt seotud. Peale seda pulli, mis ta minuga korraldas eri kontode alt ja siis vingerdas oma valedega, olen ma selle l2bi palju kannatada saanud. Mittemingisugust asjade selgeks r22kimist ei olnud, oli ainult m2ng ja valed ja valedest tingitud pettekujutelmad, et ta hoolib. Jah, mis siin r22kida, mul kui yksikul naisel tekkisid muidugi unistused, aga ma pole selles syydi, sest ma suhtlesin selle inimesega, tema jaojks oli see k6ik nali. Kas nii tohib inimestele teha? Kas ei ole nii, et siiski nali olgu omal kohal ja t6sised asjad omal kohal. Nii ta siis nyyd r22gib, et elu peab lihtne olema, kuigi teiste elu on ta p6rguks teinud. Kui oled suur armastaja, nagu ta ise Kroonikas r22gib, siis ei tasu seda ikka k6igi peal katsetada, liiga palju on neid, kellele on ta j22nud v6lgu kasv6i ausust, et inimene ei satuks eksitusse. Ei tea, miks siis naised ta j2rgi jooksevad. V6ite arvata, et inimesed ei armu 6hku, vaid inimesed armuvad, kui neil tekib lootus ja lootus tuntud inimese puhul ei saa tekkida niisama, vaid see on tekkinud valedest, lubadustest, lootuse tekitamisest ja muust. Aga kahjuks ta ei hooli mitte millestki, ei oskagi tema tegevuste eesm2rke nimetada. Kui ma j2rgi vaatan, siis v6is kogu tema suhtlemiste ainus eesm2rk olla kuhugi j6uda yhiskondlikul positsioonil ja muud mitte midagi. Nyyd ta siis tegi saate Kaua v6ib, aga tegelikult ju pole tal sooja ega kylma, sest kui tal on yksk6ik teise hingevalust,siis veel rohkem yksk6ik on tal kellegi veetorust v6i arvutist. Kui ma oleksin kogenud midagi muud, siis ma nii ei r22giks siin.